Triumph Tiger 1200 testowany też na asfalcie. Brytyjczycy pokazali kolejne wideo

Nowy Triumph Tiger 1200 będzie topowym turystykiem brytyjskiej marki. Ma być uniwersalną maszyną do wszelkiej maści podróży – tych bliższych i dalszych, po szutrach i asfalcie. Właśnie to ostatnie pokazuje najnowsze wideo zapowiadające nowy model.

Triumph Tiger 1200Triumph Tiger 1200
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Triumph
Szymon Jasina

Triumph ostatnio jest w natarciu, jeśli chodzi o nowe modele. Dwa debiuty, na które jeszcze czekamy, to najmniejszy i największy model turystyczny. Do oferty dołączy niedługo Tiger Sport 660, ale też nowa generacja Tigera 1200. Widzieliśmy już to, jak prototyp tego topowego turystyka Triumpha radzi sobie na szutrowych drogach. Teraz przyszedł czas na pokaz możliwości na asfalcie.

Wideo opublikowane przez Triumpha prezentuje zamaskowany motocykl na krętych brytyjskich drogach. Tiger 1200 chętnie składa się w zakręty – przynajmniej na tym promocyjnym klipie. Inżynierowie na pewno wiedzą, że choć offroadowe możliwości motocykli klasy adventure są ważne, to większość kilometrów będą one pokonywać po asfaltowych drogach. Często tych bocznych i bardziej krętych.

New Tiger 1200 - Official Prototype Testing #3

Dlatego ważne jest, aby nowy Triumph Tiger 1200 był motocyklem, który dobrze prowadzi się w takich warunkach i daje przyjemność z jazdy. Pozostaje mieć nadzieję, że model ten spełni to, co obiecuje najnowszym klipem wideo.

Nowa odsłona Triumpha Tigera 1200 napędzana będzie znanym z nowego modelu Speed Triple 1200 silnikiem o pojemności 1160 cm3. Zapewne będzie on nieco inaczej zestrojony i będzie oferował lepszy przebieg momentu obrotowego kosztem mocy, ale i tak z oryginalnych 180 KM powinno zostać na tyle dużo, że uczyni to brytyjskiego turystyka jednym z najmocniejszych (jak nie najmocniejszego) w swojej klasie.

Triumph Tiger 1200
Triumph Tiger 1200 © Materiały prasowe | Triumph
Triumph Tiger 1200
Triumph Tiger 1200 © Materiały prasowe | Triumph

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę