Toyota Avensis

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka