Toyota Avensis

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

/ 7Lepsza pod każdym względem

Obraz
© WP

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa Toyota Avensis. Jest to już czwarta generacja tego popularnego modelu. Zarówno limuzyna, jak i nadwozie Touring Sports są bardziej dynamiczne niż do tej pory. Długość pojazd wzrosła o 40 mm, a jego przód zyskał bardziej masywny wygląd i nową interpretację języka stylistycznego Toyoty „Keen Look” i „Under Priority”. Dzięki tym zabiegom samochód wygląda na szerszy i mocniej osadzony na drodze. Reflektory przednie i tylne wyposażono w pełną technologię LED, a z boku wyróżniają się nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych.

Wnętrze zostało zaprojektowane zupełnie od nowa. Deskę rozdzielczą podzielono wizualnie na dwa poziomy, w których górna, szeroka część zawiera umieszczony przed oczami kierowcy zestaw przyrządów osadzonych w głębokich tubach oraz 4,2-calowy wyświetlacz. Na niższym poziomie dominuje 8-calowy ekran, który integruje wszystkie funkcje systemu multimedialnego. Zestaw zegarów, elementy na kierownicy i konsoli centralnej oraz nawiewy otrzymały wykończenie satynowym chromem. Nowe są także tapicerki, w tym dwukolorowe warianty z Alcantarą. Przednie fotele wyprofilowano pod kątem większego komfortu na długich trasach. Co istotne – wnętrze jest teraz cichsze, co jest za sługą nowych elementów wygłuszenia nadwozia i komory silnika oraz przeprojektowanie osłony podwozia.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę