Toyota Auris

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

/ 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

10 / 10Zmiany stylistyczne i silnikowe

Obraz
© WP

Styliści zmodernizowali przednią i tylną część nadwozia by obniżyć środek ciężkości. Projekt dolnej części zderzaka optycznie poszerza całą sylwetkę pojazdu. Podobny zabieg zastosowano z tyłu, gdzie znalazły się nowe reflektory i bardziej muskularny zderzak. Światła mijania i do jazdy dziennej wykonano w technologii LED.

We wnętrzu znajdziemy mniej skomplikowany projekt konsoli centralnej, lepsze materiały wykończeniowe oraz pełną unifikację wszystkich elementów podświetlenia. Zegary umieszczono w podłużnych tubach, pomiędzy którymi pojawił się kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego o przekątnej 4,2 cala.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne