Skuter jak samochód sprzed kilkudziesięciu lat. NMoto rozpoczyna sprzedaż zestawu Golden Age
Przeróbki skuterów zdarzają się zdecydowanie rzadziej niż motocykli, ale bywają niemniej wyjątkowe. Udowadnia to amerykańska firma NMoto, która na warsztat wzięła BMW C 400 X i ubrała je w nadwozie w stylu art deco.
O nowym projekcie NMoto wiemy już od jakiegoś czasu, ale wreszcie Golden Age trafił do sprzedaży. Jest to zestaw części pozwalający na przerobienie BMW C 400 X na skuter o wyjątkowym wyglądzie. Mamy styl art deco, mamy opływowe nadwozie w nawiązujące do lat 30. i 40., a z przodu grill rodem z przedwojennych modeli BMW. Nadwozie może być dwukolorowe, a całość uzupełniają spore ilości chromu, którym wykończona jest nawet owiewka z klasycznym okrągłym przednim światłem.
NMoto Golden Age nawiązuje do złotego wieku stylistyki, więc skuter ten jest częściowo niemiecki, a częściowo amerykański z charakteru. Zestaw składa się z dziewięciu elementów nadwozia wykonanych z włókna węglowego, zmienionej ramy pomocniczej, nowego wydechu i wielu pięknych detali. Dzięki wykorzystaniu włókna węglowego zamiast stali nadwozie jest zdecydowanie lżejsze, niż mogłoby się wydawać.
Cały zestaw dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych: czarnej z brązowym siedzeniem, czerwono-czarnym z czarnym siedzenie, kremowo-czerwonym z brązowym siedzeniem i morsko-kremowym z brązowym siedzeniem. Za pakiet NMoto Golden Age trzeba zapłacić przynajmniej 12 490 dol., czyli ponad 51 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć koszt samego BMW C 400 X, które w Polsce kosztuje 34 650 zł.
Można zamówić sam zestaw i zamontować go we własnym zakresie (co może być wygodniejsze dla klientów spoza USA) lub zlecić to NMoto. Jest to kolejny tak ambitny projekt tej amerykańskiej firmy, która dodatkowo nawiązała współpracę z firmą Zillers – rosyjskim customowym garażem, który w równie widowiskowy sposób modyfikuje motocykle BMW.