Skoda Superb 4x4 V6
None
Pogromczyni mitów
W Polsce Skoda jest cenionym dostawcą aut flotowych, a także jedną z ulubionych marek emerytów. Niektórzy mówią: „Nie kupię takiego samochodu, bo nie chcę zostać Skodziarzem”. To oczywiste, że marka ze strzałą w herbie nie da prestiżu, jak Mercedes. Jednak ta Skoda prawie w niczym nie ustępuje najdroższym limuzynom na rynku.
Pogromczyni mitów
To co najważniejsze jest w podwoziu i pod maską. Ta wersja ma napęd na cztery koła, dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG i silnik V6 o mocy 260 KM. Tu nie ma miejsca na śmiech. To nie wehikuł Jozina z Bazin, lecz drogowy ekspres z Kvasin, którego nie powstrzymają najgorsze warunki atmosferyczne.
Pogromczyni mitów
Wersja V6 zaskakuje swoimi osiągami. Tym autem z łatwością wprawimy w zakłopotanie właścicieli o wiele droższych limuzyn.
Pogromczyni mitów
Zapewnia komfort, jak w aucie za kilkaset tysięcy złotych. Jeżdżąc tym autem nie zobaczycie zazdrosnych spojrzeń przechodniów, ale doświadczycie bardzo wygodnej podróży.
Pogromczyni mitów
Dzięki napędowi na cztery koła ze sprzęgłem Haldex czwartej generacji, przekazującym na tylną oś od 4 do 75 procent mocy – Skoda Superb z łatwością znajdzie przyczepność przy każdej prędkości i w każdych warunkach drogowych. Pomimo dużej mocy, nie straszna jej śliska nawierzchnia.
Pogromczyni mitów
Po złożeniu tylnej kanapy do dyspozycji jest 1670 litrów. Ciekawostką jest sposób otwierania tylnej klapy. Standardowo dostęp do bagażnika uzyskujemy przez otwarcie stalowej pokrywy, jak w sedanie. Z tyłu są jednak dwa przyciski. Wciśnięcie obu po kolei sprawi, że tylna klapa otworzy się i podniesie w całości, razem z tylną szybą, jak w liftbacku. Wtedy z łatwością umieścimy w bagażniku nawet największe przedmioty.
Pogromczyni mitów
To interesująca alternatywa dla mocnych wersji Alfy Romeo 159, Volkswagena Passata, Saaba 9-3, czy nowego Opla Insignia 2.8 Turbo 4x4.
Pogromczyni mitów
Zawieszenie dosyć twarde, ale dobrze radzi sobie z drogami o niskiej jakości nawierzchni.
Pogromczyni mitów
Napęd 4x4 skutecznie poprawia walory trakcyjne Superba.
Pogromczyni mitów
Elektrycznie sterowane, pokryte skórą siedzenia gwarantują możliwość dobrania optymalnej pozycji. Przed oczami kierowcy kilka przełączników oraz klasyczne zegary.
Pogromczyni mitów
Skoda Superb to samochód, który może zaskoczyć. Pozytywnie: przestrzenią w kabinie pasażerskiej, komfortem podróżowania, wielkim bagażnikiem, stabilnym prowadzeniem oraz umiarkowaną ceną. Minusem tej wersji silnikowej jest wysokie zużycie paliwa.
Pogromczyni mitów
7-calowy, ciekłokrystaliczny wyświetlacz, który pomaga sterować radiem i klimatyzacją. Obsługa - bardzo prosta. Nieco mniej poręczne jest sterowanie radiem i komputerem pokładowym z pomocą wbudowanych w kierownicę rolek.
Pogromczyni mitów
Jakość i spasowanie tworzyw sztucznych na dobrym poziomie.
Pogromczyni mitów
Najwygodniej podróżuje się z tyłu. Na pasażerów czekają wyprofilowane podnóżki. Siedząc na tylnej kanapie bez trudu założymy nogę na nogę. Trudno wskazać inny samochód, dysponujący we wnętrzu tak znaczną ilością przestrzeni.
Pogromczyni mitów
Pierwszy to ogromna przestrzeń dla nóg pasażerów tylnej kanapy. Drugi atut Superba też znajduje się z tyłu. To przepastny bagażnik o regularnych kształtach i pojemności 565 litrów.
Pogromczyni mitów
Ile może kosztować auto z 260-konnym silnikiem, skrzynią DSG, skórzaną tapicerką, pełnym wyposażeniem, ogromnym bagażnikiem i wnętrzem? W tym przypadku 164 tys. zł.