WAŻNE
TERAZ

Było spotkanie KOWR z Wielgomasem. Ujawniamy notatkę

Rimac Concept_One

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne - po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

10 / 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy