Rimac Concept_One

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne - po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

/ 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

10 / 10Supersamochód na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód, który zobaczymy w Genewie, będzie tylko w niewielkim stopniu różnił się od modelu koncepcyjnego. Auto otrzyma nowe LED-owe światła i tradycyjne lusterka w miejsce futurystycznych kamer. We wnętrzu znajdą się dwa ekrany – jeden w miejscu tradycyjnych, a drugi, dotykowy, na konsoli środkowej. Nie wiadomo, czy skoro jest to model produkcyjny, to zmieni się nazwa, pod którą go znamy, czyli Concept_One.

Za napęd będą odpowiadać cztery silniki elektryczne – po jednym na każde koło. Ich łączna moc wyniesie 1088 KM, a moment obrotowy dostępny już od startu to imponujące 1600 Nm. Dzięki temu ważące 1850 kg auto rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie 2,6 s, a 200 km/h osiągnie w 6,2 s. Prędkość maksymalną określono na 355 km/h. Co ważne, aby zwiększyć zasięg Rimaca, znaczną część tej energii będzie można odzyskać podczas hamowania. Do jej magazynowania użyto akumulatorów o pojemności 82 kWh.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka