WAŻNE
TERAZ

Stopy procentowe. Ta decyzja powinna ucieszyć Polaków

Peugeot 3008

W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

/ 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

10 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

11 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

12 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

13 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

14 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

15 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

16 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

17 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

18 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

19 / 19Zdefiniowany od nowa

Obraz
© Piotr Mokwiński

Brak systemu 4x4 odczują jedynie kierowcy poruszający się po zaśnieżonych lub pełnych błota szlakach. To jednak zaledwie kilka procent klientów segmentu kompaktowych crossoverów. Pozostali, zgodnie z modą, nie opuszczają miejskich arterii i tras o zwiększonych limitach prędkości. To właśnie tam 3008 daje najwięcej frajdy. W ofercie znajdziemy kilka jednostek napędowych, ale to 1,6 THP powinna być najchętniej wybieraną. Popularność diesli, z uwagi na wysokie skomplikowanie konstrukcji, spada, a benzynowy silnik, przynajmniej w teorii, cechuje się wyższą odpornością na trudy codziennej eksploatacji. Ten w widocznym na zdjęciach samochodzie ma 165 KM i 240 Nm dostępnych już przy 1400 obr./min. Współpracuje tylko z automatyczną skrzynią o 6 stopniach. 4-cylindrowy motor jest bardzo kulturalny i dość żwawy. Pozwala rozpędzić 1300-kilogramowe auto w 8,9 sekundy do setki. Prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Wigoru nie brakuje mu zwłaszcza powyżej 3000 obr./min. Chętnie nabiera szybkości i nie generuje nachalnego
hałasu. Dynamika delikatnie spada z czterema osobami na pokładzie. 6-biegowy automat działa płynnie, ale daleko mu do DSG czy skrzyni Powershift. Różnice widać przede wszystkim podczas nagłej potrzeby redukcji przełożeń. Mechanizm delikatnie się ociąga i wymaga od kierowcy przyzwyczajenia. Dla amatorów ręcznego sterowania, przewidziano tryb sekwencyjny – możliwość zmiany biegów poprzez łopatki przytwierdzone do kierownicy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka