Peugeot 3008

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

/ 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

10 / 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

11 / 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

12 / 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

13 / 13Nowa definicja crossovera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Względem pierwowzoru, kompaktowy Peugeot jest o 8 cm dłuższy (4,45 m) ma identyczną szerokość (1,84 m) i podobną wysokość. Kształty nadwozia zrywają jednak z wyglądem łączącym cechy SUV-a i minivana. 3008 prezentuje się znacznie bardziej wyraziście i wreszcie zdecydował się być crossoverem. Nie tylko jest wyżej zawieszony, ale ma osłony na błotnikach i, co charakterystyczne w tym segmencie, krótkie zwisy. Całości dopełniają LED-owe światła. "Francuza" wyróżnia też spory prześwit – 22 cm. To o centymetr więcej niż w VW Tiguanie i aż o 3 od Mitsubishi Outlandera. Przednia część pojazdu zdradza kierunek rozwoju kolejnych modeli wprowadzanych na rynek - spory grill z wydatnym lwem umieszczonym centralnie i lampami zachodzącymi na błotniki.

3008 oparto na modułowej płycie podłogowej. Obniżono przy tej okazji masę auta o 100 kg i zaprzęgnięto do pracy nowoczesne jednostki napędowe znane już z kilku innych modeli koncernu PSA.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka