Pegueot 3008 HYbrid4

None

Obraz

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

/ 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

10 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

11 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

12 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

13 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

14 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

15 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

16 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

17 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© Tomasz Budzik

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

18 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© materiały prasowe

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

19 / 19Pierwsza na świecie hybryda z silnikiem Diesla

Obraz
© materiały prasowe

Czternaście lat po premierze Priusa pojawił się pierwszy samochód hybrydowy z silnikiem Diesla. Jest nim Peugeot 3008 HYbrid4. Z zewnątrz nowa wersja tego samochodu nie różni się niemalże niczym od tej, którą można kupić w salonach tej marki - nie zachwyca urodą. Choć boczna linia samochodu jest proporcjonalna i miła dla oka, dobre wrażenie znika, gdy przejdziemy przed maskę francuskiej hybrydy. Nowy wzór grilla chłodnicy nie zmienił skojarzenia z twarzą osoby, która otwarła usta wychyliwszy się z okna pędzącego pojazdu.

Jak działa Peugeot 3008 HYbrid4? Napędzaniem przedniej osi zajmuje się silnik HDi o pojemności 2.0 l, rozwijający moc 163 KM. Możliwości jednostki spalinowej uzupełnia silnik elektryczny o mocy 37 KM, napędzający tylną oś. Łącznie nowość Peugeota może zaoferować kierowcy 200 KM i moment obrotowy na poziomie 450 Nm (maksymalnie 500 Nm), z których 300 Nm generowane jest przez silnik spalinowy. Akumulatory napędzające silnik elektryczny – zgodnie z oświadczeniem producenta – mają zachować zdolność do pracy przez 10-15 lat przy założeniu, gwarancja na baterie obejmuje jednak tylko 5 lat lub 100 tys. km.

Według danych producenta Peugeot do przejechania stu kilometrów potrzebuje średnio 3,8 l paliwa. W trybie napędu na cztery koła wartość ta ma symbolicznie wzrastać. Sprawdzone przez nas spalanie było nieco wyższe, ale trzeba przyznać, że podczas jazdy ekonomia nie zawsze była naszym priorytetem. Maksymalny zasięg samochodu to 280 km.

W Polsce Peugeot 3008 HYbrid4 będzie dostępny od wiosny 2012 r. Na francuskim rynku cena 3008 HYbrid4 ma kształtować się od 35 200 euro za wersję podstawową do 37400 euro za w pełni wyposażoną.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy