WAŻNE
TERAZ

Nie było czego zbierać. Iga rozbita w Wuhan!

Opel Insignia Country Tourer

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Gotowy do przygody

Obraz
© zdjęcie producenta

Do rodziny Opla Insigni dołączy wkrótce odmiana Country Tourer. Debiut odbędzie się podczas wrześniowych Targów Samochodowych we Franfurcie.

Przedstawiciele marki podkreślają, że pojazd będzie przeznaczony głównie dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Zapuszczenie się w teren będzie możliwe dzięki napędowi na 4 koła, wyższemu prześwitowi (o 20 mm), większymi oponami oraz przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia. Konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie wyróżniających przedniej i bocznej listew progowych, podwójnej rury wydechowej, szerszej i głębszej osłony chłodnicy oraz świateł diodowych - do jazdy dziennej i tylnych.

Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 wyposażony jest w sprzęgło Haldex oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem. Rozwiązania te pozwalają na dopasowanie pojazdu do panujących warunków drogowych, zapewniając na płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100 proc.) między przednią i tylną osią a także między tylnymi kołami. Czujniki napędu przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś jest stale dostosowane do panujących warunków.

Gama silników obejmuje 2-litrową jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem (250 KM) oraz 2-litrowego diesla CDTI BiTurbo (195 KM). Obydwa motory generują 400 Nm momentu obrotowego. Ofertę zamyka 2-litrowy silnik CDTI (163 KM/350 Nm). 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI mogą być wyposażone w 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynię biegów, a 2,0 BiTurbo - jedynie automatyczną.

Polska cena Opla Insigni Country Tourer rozpoczyna się od 88 750 zł (wersja notchback). Ceny i szczegóły wyposażenia pojazdu zostaną zaprezentowane 10 września podczas frankfurckiego salonu.

/ 6Gotowy do przygody

Obraz
© zdjęcie producenta

Do rodziny Opla Insigni dołączy wkrótce odmiana Country Tourer. Debiut odbędzie się podczas wrześniowych Targów Samochodowych we Franfurcie.

Przedstawiciele marki podkreślają, że pojazd będzie przeznaczony głównie dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Zapuszczenie się w teren będzie możliwe dzięki napędowi na 4 koła, wyższemu prześwitowi (o 20 mm), większymi oponami oraz przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia. Konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie wyróżniających przedniej i bocznej listew progowych, podwójnej rury wydechowej, szerszej i głębszej osłony chłodnicy oraz świateł diodowych - do jazdy dziennej i tylnych.

Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 wyposażony jest w sprzęgło Haldex oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem. Rozwiązania te pozwalają na dopasowanie pojazdu do panujących warunków drogowych, zapewniając na płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100 proc.) między przednią i tylną osią a także między tylnymi kołami. Czujniki napędu przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś jest stale dostosowane do panujących warunków.

Gama silników obejmuje 2-litrową jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem (250 KM) oraz 2-litrowego diesla CDTI BiTurbo (195 KM). Obydwa motory generują 400 Nm momentu obrotowego. Ofertę zamyka 2-litrowy silnik CDTI (163 KM/350 Nm). 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI mogą być wyposażone w 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynię biegów, a 2,0 BiTurbo - jedynie automatyczną.

Polska cena Opla Insigni Country Tourer rozpoczyna się od 88 750 zł (wersja notchback). Ceny i szczegóły wyposażenia pojazdu zostaną zaprezentowane 10 września podczas frankfurckiego salonu.

/ 6Gotowy do przygody

Obraz
© zdjęcie producenta

Do rodziny Opla Insigni dołączy wkrótce odmiana Country Tourer. Debiut odbędzie się podczas wrześniowych Targów Samochodowych we Franfurcie.

Przedstawiciele marki podkreślają, że pojazd będzie przeznaczony głównie dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Zapuszczenie się w teren będzie możliwe dzięki napędowi na 4 koła, wyższemu prześwitowi (o 20 mm), większymi oponami oraz przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia. Konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie wyróżniających przedniej i bocznej listew progowych, podwójnej rury wydechowej, szerszej i głębszej osłony chłodnicy oraz świateł diodowych - do jazdy dziennej i tylnych.

Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 wyposażony jest w sprzęgło Haldex oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem. Rozwiązania te pozwalają na dopasowanie pojazdu do panujących warunków drogowych, zapewniając na płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100 proc.) między przednią i tylną osią a także między tylnymi kołami. Czujniki napędu przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś jest stale dostosowane do panujących warunków.

Gama silników obejmuje 2-litrową jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem (250 KM) oraz 2-litrowego diesla CDTI BiTurbo (195 KM). Obydwa motory generują 400 Nm momentu obrotowego. Ofertę zamyka 2-litrowy silnik CDTI (163 KM/350 Nm). 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI mogą być wyposażone w 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynię biegów, a 2,0 BiTurbo - jedynie automatyczną.

Polska cena Opla Insigni Country Tourer rozpoczyna się od 88 750 zł (wersja notchback). Ceny i szczegóły wyposażenia pojazdu zostaną zaprezentowane 10 września podczas frankfurckiego salonu.

/ 6Gotowy do przygody

Obraz
© zdjęcie producenta

Do rodziny Opla Insigni dołączy wkrótce odmiana Country Tourer. Debiut odbędzie się podczas wrześniowych Targów Samochodowych we Franfurcie.

Przedstawiciele marki podkreślają, że pojazd będzie przeznaczony głównie dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Zapuszczenie się w teren będzie możliwe dzięki napędowi na 4 koła, wyższemu prześwitowi (o 20 mm), większymi oponami oraz przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia. Konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie wyróżniających przedniej i bocznej listew progowych, podwójnej rury wydechowej, szerszej i głębszej osłony chłodnicy oraz świateł diodowych - do jazdy dziennej i tylnych.

Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 wyposażony jest w sprzęgło Haldex oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem. Rozwiązania te pozwalają na dopasowanie pojazdu do panujących warunków drogowych, zapewniając na płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100 proc.) między przednią i tylną osią a także między tylnymi kołami. Czujniki napędu przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś jest stale dostosowane do panujących warunków.

Gama silników obejmuje 2-litrową jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem (250 KM) oraz 2-litrowego diesla CDTI BiTurbo (195 KM). Obydwa motory generują 400 Nm momentu obrotowego. Ofertę zamyka 2-litrowy silnik CDTI (163 KM/350 Nm). 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI mogą być wyposażone w 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynię biegów, a 2,0 BiTurbo - jedynie automatyczną.

Polska cena Opla Insigni Country Tourer rozpoczyna się od 88 750 zł (wersja notchback). Ceny i szczegóły wyposażenia pojazdu zostaną zaprezentowane 10 września podczas frankfurckiego salonu.

/ 6Gotowy do przygody

Obraz
© zdjęcie producenta

Do rodziny Opla Insigni dołączy wkrótce odmiana Country Tourer. Debiut odbędzie się podczas wrześniowych Targów Samochodowych we Franfurcie.

Przedstawiciele marki podkreślają, że pojazd będzie przeznaczony głównie dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Zapuszczenie się w teren będzie możliwe dzięki napędowi na 4 koła, wyższemu prześwitowi (o 20 mm), większymi oponami oraz przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia. Konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie wyróżniających przedniej i bocznej listew progowych, podwójnej rury wydechowej, szerszej i głębszej osłony chłodnicy oraz świateł diodowych - do jazdy dziennej i tylnych.

Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 wyposażony jest w sprzęgło Haldex oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem. Rozwiązania te pozwalają na dopasowanie pojazdu do panujących warunków drogowych, zapewniając na płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100 proc.) między przednią i tylną osią a także między tylnymi kołami. Czujniki napędu przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś jest stale dostosowane do panujących warunków.

Gama silników obejmuje 2-litrową jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem (250 KM) oraz 2-litrowego diesla CDTI BiTurbo (195 KM). Obydwa motory generują 400 Nm momentu obrotowego. Ofertę zamyka 2-litrowy silnik CDTI (163 KM/350 Nm). 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI mogą być wyposażone w 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynię biegów, a 2,0 BiTurbo - jedynie automatyczną.

Polska cena Opla Insigni Country Tourer rozpoczyna się od 88 750 zł (wersja notchback). Ceny i szczegóły wyposażenia pojazdu zostaną zaprezentowane 10 września podczas frankfurckiego salonu.

/ 6Gotowy do przygody

Obraz
© zdjęcie producenta

Do rodziny Opla Insigni dołączy wkrótce odmiana Country Tourer. Debiut odbędzie się podczas wrześniowych Targów Samochodowych we Franfurcie.

Przedstawiciele marki podkreślają, że pojazd będzie przeznaczony głównie dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Zapuszczenie się w teren będzie możliwe dzięki napędowi na 4 koła, wyższemu prześwitowi (o 20 mm), większymi oponami oraz przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia. Konstruktorzy zdecydowali się na zastosowanie wyróżniających przedniej i bocznej listew progowych, podwójnej rury wydechowej, szerszej i głębszej osłony chłodnicy oraz świateł diodowych - do jazdy dziennej i tylnych.

Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 wyposażony jest w sprzęgło Haldex oraz mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem. Rozwiązania te pozwalają na dopasowanie pojazdu do panujących warunków drogowych, zapewniając na płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100 proc.) między przednią i tylną osią a także między tylnymi kołami. Czujniki napędu przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś jest stale dostosowane do panujących warunków.

Gama silników obejmuje 2-litrową jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem (250 KM) oraz 2-litrowego diesla CDTI BiTurbo (195 KM). Obydwa motory generują 400 Nm momentu obrotowego. Ofertę zamyka 2-litrowy silnik CDTI (163 KM/350 Nm). 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI mogą być wyposażone w 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynię biegów, a 2,0 BiTurbo - jedynie automatyczną.

Polska cena Opla Insigni Country Tourer rozpoczyna się od 88 750 zł (wersja notchback). Ceny i szczegóły wyposażenia pojazdu zostaną zaprezentowane 10 września podczas frankfurckiego salonu.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025