Nowy Seat Leon

Na początku 2017 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Obraz
Źródło zdjęć: © Seat

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

/ 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

10 / 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

11 / 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

12 / 12Nowy Seat Leon

Obraz
© Seat

Na początku 2018 roku w salonach Seata będzie sprzedawany Seat Leon po faceliftingu. Karoserie aut sprzed i po modernizacji, są niemal nie do odróżnienia, ale jak się okazało, zmian jest całkiem sporo.

Więcej nowości znajdziemy wewnątrz auta. W nowym Leonie dostępny jest system bezkluczykowego dostępu z przyciskiem uruchomiającym silnik. Sześciocalowy wyświetlacz zastąpiono ośmiocalowym z nowym systemem operacyjnym zapożyczonym z Seata Ateca. Oprócz tego z kabiny zniknęła dźwignia hamulca ręcznego na rzecz przycisku sterującego hamulcem postojowym. Dodatkowo w aucie ze skrzynią DSG (teraz siedmiobiegową), otrzymujemy system Auto Hold (zapobiega cofaniu się auta w czasie ruszania pod górkę).

Listę wyposażenia dodatkowego wzbogacono o możliwość indukcyjnego ładowania telefonu i szereg systemów wspomagających kierowcę, jak np. asystenta jazdy w korku, system wykrywający pieszych, aktywny tempomat, kamerę potrafiącą odczytywać znaki drogowe, system utrzymujący auto w pasie ruchu i automatyczny przełącznik świateł drogowych na mijania. Najbardziej interesującym dodatkiem jest funkcja, która po wykryciu braku reakcji kierowcy na systemy dźwiękowe potrafi gwałtownie przyhamować, żeby obudzić kierowcę, a jeśli to nie zadziała, to samochód automatycznie się zatrzyma.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła