Trwa ładowanie...

Naked w stylu sportowca. Oto KTM 890 Duke GP

KTM zaprezentował trzeci model Duke'a w wydaniu 890. Wersja nazwana GP inspirowana jest maszynami wyścigowymi startującymi w MotoGP. Jest więc trochę sportowo, ale jeszcze bardziej pomarańczowo. KTM 890 Duke GP na pewno nie minie was niezauważony.

KTM 890 Duke GPKTM 890 Duke GPŹródło: Materiały prasowe, fot: KTM
d1oox4l
d1oox4l

Fakt, że z jednej strony KTM jest obecny w topowej serii wyścigowej MotoGP, a z drugiej cały czas wzbrania się przed wprowadzeniem do oferty drogowych motocykli sportowych (w tej kategorii są jedynie małe RC 390 i RC 125), powoduje, że specjaliści od marketingu zmuszeni są do pewnej ekwilibrystyki. I tak właśnie powstał KTM 890 Duke GP, czyli naked średniej klasy nawiązujący do wyczynowych sportowych motocykli.

Co ciekawe napęd w nowej odmianie jest taki sam jak w podstawowym 890 Duke’u, a nie w mocniejszej wersji R. Oznacza to, że dwucylindrowy silnik o pojemności 889 cm3 generuje 115 KM i 92 Nm. Przy tym masa własna średniego nakeda KTM-a to 169 kg, co zapewnia mi lekkość prowadzenia i zwinność.

KTM 890 Duke GP wyposażony jest w spory zestaw elektroniki działające w oparciu o czujnik, który rejestruje, co cały czas dzieje się z maszyną. Kierowca może wybierać spośród trybów Rain, Street i Sport, a opcjonalnie też Track. Motocykl wyposażony jest w cornering ABS, kolorowy ekran i w pełni LED-owe światła.

Odmiana oznaczona GP wyróżnia się wyglądem. Prawie cały motocykl jest w kolorze pomarańczowym (łącznie z felgami) i uzupełniony jest kolorem czarnym oraz grafikami mającymi tworzyć sportowy charakter. Podobnie jak mocniejsza wersja R, tak też GP jest wyposażona w osłonę miejsca pasażera z małym oparciem dla kierowcy. KTM 890 Duke GP kosztuje 50 100 zł, czyli 900 zł więcej od modelu podstawowego.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1oox4l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1oox4l
Więcej tematów