Mitsubishi Outlander PHEV

Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

10 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

11 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

12 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

13 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

14 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

15 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

16 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

17 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

18 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

19 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

20 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

21 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

22 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

23 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

24 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

25 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

26 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

27 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

28 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

29 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

30 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

31 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

32 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

33 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

34 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

35 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

36 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

37 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

38 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

39 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

40 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025