Mitsubishi Outlander PHEV

Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

/ 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

10 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

11 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

12 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

13 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

14 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

15 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

16 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

17 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

18 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

19 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

20 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

21 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

22 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

23 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

24 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

25 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

26 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

27 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

28 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

29 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

30 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

31 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

32 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

33 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

34 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

35 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

36 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

37 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

38 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

39 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

40 / 40Hybrydowy SUV Plug-In

Obraz
© WP.PL

Pod dobrze znaną karoserią kryje się zupełnie nowa technologia. Głównym źródłem napędu są dwa silniki elektryczne o mocy 82 KM każdy i umieszczony pod podłogą przedziału pasażerskiego pakiet baterii. Ponieważ to hybryda, oczywiście jest także 2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 121 KM. Oto Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z generatorem prądu i elektrycznym napędem 4WD. Według producenta, gwarantuje zasięg 824 km, a pali tylko 1,9 litra benzyny na 100 km.
Płaską baterię umieszczono pod podłogą przedziału pasażerskiego, obniżając środek ciężkości samochodu. Podłoga w przedzialne pasażerskim jest o 45 mm wyższa, niż w standardowym Outlanderze. Podłogę bagażnika podniesiono o 19 mm, co zredukowało jego pojemność o 14 litrów (463 l, zamiast 477 l). Outlander PHEV może holować przyczepy o masie do 1,5 tony. Samochód jest niższy o 30 mm, ale i tak ma 190 mm prześwitu. Pozostał więc w pełni funckjonalnym SUV-em.
Baterie litowo-jonowe (12 kWh/300V) składają się z 80 ogniw, podzielonych na 10 wymiennych modułów, więc w razie awarii jednego z nich nie trzeba wymieniać całego pakietu. Gwarancja na tę najdroższą część zamienną (ok. 33 600 zł!) do najnowszej wersji Outlandera to 5 lat lub 100 000 km. Producent szacuje, że moduł akumulatorów zachowa sprawność przez ok. 10 lat.
Model PHEV jest w porównaniu ze swoim odpowiednikiem z tradycyjnym napędem cichszy i tańszy w eksploatacji. Dysponuje też bogatszym, seryjnym wyposażeniem. Cena podstawowego modelu to 176 990 zł.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka