WAŻNE
TERAZ

Polityczne trzęsienie ziemi w Ukrainie. Andrij Jermak odchodzi

Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX to klasyczny przedstawiciel gatunku i zarazem najciekawszy model w ofercie japońskiej marki.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

/ 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

10 / 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

11 / 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

12 / 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

13 / 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

14 / 14Klasyczny SUV

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Mimo wyglądu, nie o każdym kompaktowym SUV-ie można powiedzieć, że jest pojemny. ASX pozytywnie wyróżnia się na tle konkurentów. Zarówno na przednich fotelach, jak i na tylnej kanapie, jest wystarczająco dużo przestrzeni, aby czwórka dorosłych pasażerów wygodnie udała się w dłuższą podróż. Bagażnik jednak nie zachwyca swoją pojemnością – 419 l to w tej klasie niezbyt dobry wynik.

Za napęd Mitsubishi ASX może odpowiadać silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 117 KM lub jeden z dwóch diesli – nowszy 1,8 DID albo 2,2 l – oba o mocy 150 KM. Tylko większa z jednostek wysokoprężnych oferowana jest automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Model benzynowy sparowany jest z manualną przekładnią o zaledwie 5 przełożeniach, co oznacza spory hałas przy wyższych prędkościach. Wersja ta jest dostępna tylko z napędem na przednią oś. Diesel 1,8 l to już 6-biegowy manual i opcjonalny system 4WD.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka