Mazda 2 1.5 Skyactive

Ta niewielka i niepozorna zarazem Mazda ma osiągi na poziomie kompaktowych GTI sprzed dwóch dekad. Do tego oferuje sporo komfortu na nierównych drogach i wyposażenie, które jeszcze 10 lat temu występowało tylko w segmencie premium. Japończycy postawili na nowoczesne technologie i dobrze na tym wyszli. Cieszy też, że w dobie mody na downsizing, pod maską znajdziemy wolnossący, czterocylindrowy silnik o bardzo dobrych parametrach.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

/ 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

10 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

11 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

12 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

13 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

14 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

15 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

16 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

17 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

18 / 18Mazda 2 1.5 Skyactive

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mazda stanowi ciekawą alternatywę dla konkurentów opanowanych szaleństwem downsizingu. Nieźle się prowadzi, oferuje dobrą dynamikę, bogate wyposażenie i atrakcyjną stylizację. Do tego dzielnie walczy z nierównościami i zużywa akceptowalne ilości paliwa.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka