Lexus LF-NX

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

10 / 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

11 / 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro