Lexus LF-NX

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

/ 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

10 / 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

11 / 11Mniejszy brat

Obraz
© Szymon Jasina

Niemieckie marki premium mają bardzo bogatą ofertę modelową, a to oznacza, że Lexus też musi uzupełnić swoją gamę. Japoński producent już niedługo wprowadzi do oferty mniejszego SUV-a i powalczy o tę znaczącą część rynku. Zapowiedzią nowego modelu jest koncept LF-NX, który zapowiada w jakim kierunku pójdzie samochód produkcyjny.

LF-NX to przede wszystkim wyjątkowa i odważna stylistyka. Ogromny grill tworzy obraz masywnego pojazdu, ale ostre linie nadwozia dodają mu agresji i dynamiki. To udane połączenie ma spodobać się młodym. Lexus wychodzi z założenia, że konserwatywni klienci i tak decydują się na limuzyny, a mniejszy SUV ma się zdecydowanie wyróżniać wśród konkurencji. Choć model koncepcyjny zaprojektowano bardzo odważnie, to można mieć nadzieję, że wiele z niego znajdzie się w samochodzie seryjnym. Wydaje się, że jedynie tył może doczekać się większych zmian.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła