Klasyczna linia Triumphów z nowymi kolorami i zmienionymi nazwami

W ramach nowości na kolejny rok modelowy Triumph dodał po jednej wersji kolorystycznej do każdego swojego modelu z klasycznej linii Bonneville. Oprócz tego te o oznaczeniu Street zmieniły nazwy na takie, które więcej mówią o napędzie tych motocykli.

Triumph Speed Twin 1200 i Triumph Speed Twin 900Triumph Speed Twin 1200 i Triumph Speed Twin 900
Źródło zdjęć: © Triumph
Szymon Jasina

Klasycznie wyglądające Triumphy to modele bardzo charakterystyczne dla brytyjskiej marki. Choć w ofercie są też nowoczesne nakedy czy maszyny adventure, to właśnie tak linia modeli w starym stylu jest znakiem rozpoznawczym identyfikujący Triumpha. Do tego są to te najbardziej stylowe maszyny w ofercie tego producenta. Nic zatem dziwnego, że zadbano o to, aby wszystkie otrzymały nowe malowania.

To jednak nie koniec zmian. Modele Street Twin i Street Scrambler teraz nazywają się odpowiednio Speed Twin 900 i Scrambler 900. Ta zmiana ma sporo sensu, bo teraz klienci już na pierwszy rzut oka będą wiedzieli, że to są odmiany z silnikami o pojemności 900 cm3 modeli, które są też dostępne w wersjach 1200.

Triumph Scrambler 1200 XC i Triumph Scrambler 1200 XE
Triumph Scrambler 1200 XC i Triumph Scrambler 1200 XE © Triumph

Lista nowych kolorów klasycznych triumphów prezentuje się następująco:

  • Speed Twin 900 – Matt Silver Ice,
  • Speed Twin 1200 – Matt Baja Orange,
  • Scrambler 900 – Carnival Red & Jet Black,
  • Scrambler 1200 XE i Scrambler 1200 XC – Carnival Red & Jet Black,
  • Bonneville T100 – Meriden Blue & Tangerine,
  • Bonneville T120 – Aegean Blue & Fusion White,
  • Bonneville T120 Black – Sapphire Black & Matt Sapphire Black,
  • Bonneville Bobber – Red Hopper,
  • Bonneville Speedmaster – Cordovan Red,
  • Thruxton RS – Competition Green & Silver Ice.

Wszystkie nowe malowania są już dostępne w ofercie Triumpha.

Triumph Thruxton RS
Triumph Thruxton RS © Triumph
Triumph Speed Twin 1200
Triumph Speed Twin 1200 © Triumph
Triumph Speed Twin 900
Triumph Speed Twin 900 © Triumph
Triumph Bonneville T120
Triumph Bonneville T120 © Triumph
Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3