Kabriolety do 10 tys. zł
1. Volkswagen Golf Cabriolet
None
Niech Was nie zdziwi, że jedno z najpopularniejszych aut na świecie jest... jednym z najpopularniejszych aut w wersji kabrio. W zasięgu 10 tys. zł jest pierwsza generacja - Mk1 -produkowana w latach 1980 - 1993. Cabrio zadebiutował po pięciu latach od premiery hatchbacka. Auto powstawało w zakładach znanej i cenionej firmy Karmann. To bardzo stylowe auto, które można zaliczyć do youngtimerów. Ceny niebawem mogą już tylko rosnąć.
Choć zaczynają się już od 5 tys. zł, to na sensowne auto trzeba przygotować o 2 tys. zł więcej. W cenie do 10 tys. zł znajdziemy wiele zadbanych i estetycznych egzemplarzy. W przypadku niektórych sztuk, granicę 10 tys. zł możemy przekroczyć nawet dwukrotnie. To raczej propozycja dla kolekcjonerów.
Jest jeszcze jedna możliwość: trzecia generacja Golfa. Jako, że druga nie była produkowana w wersji z miękkim dachem. Po "jedynce" Volkswagen zaprezentował od razu trójkę Cabriolet. Co ciekawe, może to okazać się nawet tańszą alternatywą od MK1.
Ostatnią opcją na posiadanie kabrioletu dla mas, jest Golf IV Cabriolet (w sumie opierający się technologicznie na MkIII), którego do 10 tys. zł może się udać znaleźć, ale to już loteria.
lop/mw/lop