Ford Focus ST 

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

10 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

11 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

12 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

13 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

14 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

15 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

16 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

17 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

18 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

19 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

20 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

21 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

22 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

23 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

24 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

25 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

26 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

27 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

28 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka