WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Ford Focus ST 

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

/ 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

10 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

11 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

12 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

13 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

14 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

15 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

16 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

17 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

18 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

19 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

20 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

21 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

22 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

23 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

24 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

25 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

26 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

27 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

28 / 28Dla rodziny z benzyną we krwi

Obraz
© Szymon Jasina

Wielu kierowców chce, aby ich codzienne środki transportu były nie tylko przestronne i wygodne, ale też zapewniały odpowiednią dawkę emocji. Z przyczyn praktycznych nie mogą sobie pozwolić na typowo sportowe coupe, ale z chęcią zasiądą za kierownicą szybszej wersji popularnego modelu. To właśnie dla nich stworzono Forda Focusa ST, który nie tracąc zalet standardowego modelu, oferuje sporo zabawy za kierownicą.

Sercem odmiany benzynowej jest 2-litrowy silnik EcoBoost, który dostarcza 250 KM. W hatchbacku pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 6,5 s i rozpędzenie samochodu do 248 km/h. Kompaktowy sportowiec pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów i sporo frajdy na ciasnych górskich drogach. Co ważne – nie stracił przy tym na komforcie. Ubytki w drodze i progi zwalniające nie przyprawią o ból kręgosłupa nawet na opcjonalnych 19-calowych felgach. Focus ST jest też bardzo przewidywalny i nawet mniej doświadczony kierowca bez obaw może skorzystać z jego możliwości.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy