Fiat 500X

Fiat zaprezentował model 500X. Auto ma być połączeniem nowoczesnej koncepcji crossovera z właściwościami terenowymi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

10 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

11 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

12 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

13 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

14 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne