Fiat 500X

Fiat zaprezentował model 500X. Auto ma być połączeniem nowoczesnej koncepcji crossovera z właściwościami terenowymi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

/ 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

10 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

11 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

12 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

13 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

14 / 14Stylowo w teren

Obraz
© zdjęcie producenta

Fiat zaprezentował model 500X. Model należący coraz popularniejszej rodziny crossoverów ma szansę na sukces w miastach. Jego właściciel z pewnością nie będzie musiał obawiać się wysokich krawężników. A co z jazdą poza asfaltem? Po samochodach tego typu nie należy spodziewać się zbyt wiele, ale w tym przypadku mówimy o krewniaku Jeepa Genegade'a.

Zaprojektowany przez Centrum Stylistyczne Fiata pojazd posiada odniesienia do kultowej "pięćsetki" z lat 50-tych. Są nimi połączenie górnych, okrągłych reflektorów z dolnymi światłami dziennymi, zestaw "wąsy i logo" oraz przetłoczona na bokach maska. Linia zawiera się w niewielkich rozmiarach - długość auta to 4,25 m, szerokość 1,80 m a wysokość 1,6 m. Opada ona delikatnie ku przodowi, co ma podkreślić dynamikę oraz masywność. Projektanci zastosowali też masywne drzwi, wydatny kształt łuków nadkoli oraz elementy off-roadowe - specjalny zderzak i płyta nadwozia.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka