Audi A8 

Audi przedstawiło zmodernizowaną wersję swojego flagowego modelu - A8. Pojazd posiada nowe systemy wsparcia, mocniejsze silniki i innowacyjne reflektory diodowe Matrix LED

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

10 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

11 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

12 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

13 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

14 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

15 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

16 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

17 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

18 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

19 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

20 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

21 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

22 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

23 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

24 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

25 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

26 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro