Audi A8 

Audi przedstawiło zmodernizowaną wersję swojego flagowego modelu - A8. Pojazd posiada nowe systemy wsparcia, mocniejsze silniki i innowacyjne reflektory diodowe Matrix LED

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

/ 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

10 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

11 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

12 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

13 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

14 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

15 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

16 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

17 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

18 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

19 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

20 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

21 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

22 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

23 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

24 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

25 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

26 / 26Modernizacja flagowej limuzyny marki

Obraz
© zdjęcie producenta

Projektanci zdecydowali się na bardziej wyrazistą stylistykę. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe i zderzak mają mocniej zarysowane kontury, a reflektory wydają się bardziej płaskie. Na życzenie pojazd może być wyposażony w reflektory Matrix LED - jednostki świateł drogowych składają się z 25 diod świetlnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu system oświetlenia drogi może precyzyjnie reagować na nadjeżdżające z naprzeciwka lub jadące przed nami pojazdy. Światła tylne także zostały przeprojektowane i przebudowane. Ujściem układu wydechowego są dwie duże, trapezowate końcówki rur. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych.

Nowe A8 to największy dostępny obecnie na rynku model segmentu luksusowych limuzyn. Jego długość to 5,14 m, szerokość - 1,95 m, wysokość - 1,46 m a rozstaw osi - 2,99 m. Odmiana L jest dłuższa i ma większy o 13 cm rozstaw osi. Pojemność bagażnika wynosi, zależnie od wariantów, do 520 l. Ciężar własny A8 z silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozmiarem osi to 1 830 kg. Szczególnie niską masą może poszczycić się karoseria - wykonana prawie w całości z aluminium konstrukcja waży 231 kg.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła