Trwa ładowanie...
dr8yj39

Akcja społeczna "Zapinam pasy"

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Akcja społeczna "Zapinam pasy"
(zdjęcie producenta)
dr8yj39

Po co powstają kampanie społeczne? Przede wszystkim dla ludzi! Społeczeństwo musi być świadome pewnych zachowań. Taką akcję jest właśnie kampania facebook.com/zapinampasy. Organizatorzy akcji chcą namówić ludzi aby nie tylko zapinali pasy, ale i o tym mówili.

(fot. facebook.com/ZapinamPasy fot. Lidia Skuza Newcolors)

Za udział w tej kampanii nikt nie wziął ani jednej złotówki. Wszystkie koszty zostały pokryte przez pracowników firm i ludzi zaangażowanych w akcję. Rocznie do Agencji Interaktywnej Positive Power trafia bardzo dużo próśb o sponsoring. Pracownicy tej firmy uznali, że chcą zrobić coś sami, własnymi rękoma. Wykorzystując swoje kompetencje i możliwości jakie daje firma (sprzęt, oprogramowanie, samochody, telefony itd) stworzyli kampanię mającą na celu uświadamianie ludzi, że zapinanie pasów ma być odruchem, a nie złem koniecznym.

dr8yj39

- _ Społeczeństwo nie ma problemu z rozmową o bezpiecznym seksie, więc nie powinni mieć problemu z mówieniem o bezpiecznym podróżowaniu samochodem, chcemy aby ludzie korzystający z facebooka zademonstrowali swoim bliskim, przyjaciołom, znajomym że zapinają pasy _ - mówi Franciszek Małecki - Trzaskoś, który doradza przy realizacji kampanii facebook.com/zapinampasy.

* TU ZNAJDZIESZ ZDJĘCIA OSÓB UCZESTNICZĄCYCH W KAMPANII *

(fot. facebook.com/ZapinamPasy fot. Lidia Skuza Newcolors)

Z Facebooka korzysta około 5 milionów ludzi w Polsce. Marzeniem organizatorów jest, by chociaż 10 proc. tej społeczności przyznało, że zapina pasy. Liczą, że choć jedna osoba, która do tej pory nie zapinała pasów bezpieczeństwa w swoim samochodzie, zaczęła je zapinać.

dr8yj39

Od 6 grudnia, od kiedy aktorzy, muzycy i dziennikarze zaczęli na Facebooku namawiać społeczność do zapinania pasów, właściwie codziennie możemy przeczytać w prasie coś na ten temat.

W ciągu 15 dni 1500 osób przyznało, ze zapina pasy. Kampania jest wyjątkowa również z innego powodu - swoją pomoc zadeklarowały czołowe firmy z branży e-marketingowej. Każdy zgodził się wesprzeć akcję bez konieczności umieszczenia logotypu lub nazwy w jakimkolwiek materiale promocyjnym dotyczącym "Zapinam pasy". Ponadto na kampanię nie wydano ani złotówki.

Przesłanie akcji jest bardzo proste: Człowieku, zapnij pasy i przeżyj święta!

Dorota Przybylak

Odwiedź również profil serwisu Moto na Facebooku

dr8yj39

Podziel się opinią

Share

dr8yj39

dr8yj39