VW Tiguan 1,4 TSI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

/ 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

10 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

11 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

12 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

13 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

14 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

15 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

16 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

17 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

18 / 18VW Tiguan 1,4 TSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Tiguan nie należy do najtańszych przedstawicieli gatunku. Chcąc zaoszczędzić kilkaset złotych lub nawet kilka tysięcy, warto wybrać się do salonów dalekowschodnich producentów. Niemcy postawili na jakość i konserwatyzm, a cena jest temu adekwatna. W zamian za ponad 100 tysięcy złotych, otrzymamy pełnowartościowego crossovera zdolnego niezależnie od pory roku walczyć z miejskimi przeszkodami, jak i zawieźć czteroosobową rodzinę na tygodniowy urlop w górach. Bardzo przyzwoity układ jezdny i dobre osiągi turbodoładowanego TSI, mogą przysporzyć trochę radości na co dzień.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła