VW Scirocco
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zadebiutuje nowy Volkswagen Scirocco. Auto ma się wyróżniać nowym designem oraz seryjnymi światłami diodowymi z tyłu
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.
Genewski debiutant
Scirocco charakteryzuje się precyzyjnie wykreślonymi liniami, całkowicie nową grafiką reflektorów oraz tzw. blades (wąskimi elementami aerodynamicznymi w stylu Golfa GTI) po bokach zderzaków. Części przedniego zderzaka pokryte lakierem w kolorze nadwozia poszerzają optycznie i podkreślają kontury dolnej części nadwozia. Nową formę otrzymały również wloty - dolny i górny. Razem z XL1 i Beetle, Scirocco jest jedynym Volkswagenem z logo marki na masce silnika. Pojazd będzie wyposażony w czujniki parkowania w przednim zderzaku.
Pod modułem ksenonowym świateł przednich inżynierowie umieścili wąską linię diod LED w formie fali, przywodzącą na myśl powiekę i pełniącą funkcję świateł do jazdy dziennej. Oddzielnie w zewnętrznych częściach zderzaka umieszczone zostały kierunkowskazy i reflektory przeciwmgielne. Szerokość samochodu z tyłu została zaakcentowana przez użycie poziomych elementów stylistycznych. W nowym Scirocco wrażenie to jest wzmacniane przez nowe diodowe światła tylne o kształcie trapezu i zwężające się ku środkowi nadwozia. Nowa jest również pokrywa bagażnika. Praktycznym rozwiązaniem jest uchylny znaczek VW, obracający się w górę wokół osi poziomej i służący jako uchwyt otwierania pokrywy. Za oświetlenie tablicy rejestracyjnej odpowiedzialne są seryjne diody.