VW Polo GTI

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu debiutuje Volkswagen Polo GTI. Pod jego maską pracuje nowy silnik 1,8, który generuje moc 192 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

/ 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

10 / 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

11 / 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

12 / 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

13 / 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

14 / 14Z rajdowych tras na zwykłe drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h, o 7 km/h mniej niż rajdowa wersja Polo WRC. Przyspieszenie do "setki" wynosi 6,7 s a średnie zużycie paliwa - 5,6 l/100 km (z 7-biegową przekładnią automatyczną DSG) lub 6,0 l/100 km (z 6-biegową skrzynią manualną). Za takie osiągi odpowiada silik 1,8 TSI, który zastąpił znaną z poprzednika jednostkę 1,4 TSI.

Motor posiada chłodzony wodą układ doprowadzania spalin do turbosprężarki, która z kolei jest w pełni zintegrowana z głowicą cylindrów. TSI wyposażono także zmienne sterowanie zaworami z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo zawory po stronie wylotowej mają dwustopniowy skok, co pozwala na optymalne sterowanie wymianą ładunku.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka