VW Golf R 

VW Golf debiutuje w nowej, mocnej wersji R. Samochód posiada napęd na wszystkie koła oraz progresywny układ kierowniczy

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

10 / 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

11 / 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

12 / 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

13 / 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

14 / 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

15 / 15Moc ukryta w aucie kompaktowym

Obraz
© zdjęcie producenta

Inżynierom Volkswagena udało się zastosować mocniejszy i bardziej ekonomiczny niż w przypadku poprzednika silnik. Pod maską Golfa R pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa TSI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, która generuje moc 300 KM (o 30 KM więcej niż wcześniej) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (o 30 Nm więcej) w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 1,5 l/100 km do poziomu 7,1 l/100 km (skrzynia manualna) oraz o 1,5 l/100 km do poziomu 6,9 l/100 km (skrzynia automatyczna DSG).

Parametry takie udało się osiągnąć dzięki licznym modyfikacjom, np. zastosowaniu głowicy o nowej konstrukcji czy chłodzonego cieczą przewodu doprowadzającego spaliny do turbosprężarki. Golf R z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do "setki" 5,1 s (poprzednio 5,7 s) a z automatyczną - 4,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Do wyższych osiągów dostrojono układ hamulcowy. Średnica tarcz z przodu wynosi 340 mm a z tyłu 310 mm.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne