VW Golf Mk III

None

Obraz

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

/ 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

10 / 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

11 / 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

12 / 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

13 / 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

14 / 14Gruntownie odmieniony

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssący i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stożkowy filtr powietrza K & N, układ wydechowy ze stali nierdzewnej o średnicy 76 mm, podwójna końcówka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastąpione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpórki na przednich i tylnych kielichach.
KOŁA: 17-calowe obręcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykańskiej palety General Motors, wygładzone zderzaki, w błotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagażnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeń, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysówki z amerykańskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi światłami, klosze kierunkowskazów od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie żarówki diodowe.
WNĘTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremową skórą, rajdowa kierownica BMS o średnicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrętła do sterowania lusterek, dywaniki i gałka zmiany biegów firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Karol.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro