VW Golf Design Vision GTI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

10 / 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

11 / 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

12 / 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła