VW Golf Design Vision GTI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

/ 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

10 / 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

11 / 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

12 / 12Wizjonerski pojazd na GTI Worthersee

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas zlotu GTI Worthersee odbyła się prezentacja specjalnie stworzonego na tą okazję Golfa o oznaczeniu Design Vision GTI. Pojazd dysponuje mocą 503 KM.

Model studyjny opiera się na wprowadzonej niedawno VII generacji GRI i przenosi stylistykę i możliwości tego auta do świata wyścigów samochodowych. Zespół stylistów pod kierownictwem szefa designu VW, Klausa Bischoffa, wysunął na zewnątrz słupki C i progi jako samodzielne elementy karoserii, aby stworzyć miejsce na wyraźnie zwiększony rozstaw kół i specjalnie zaprojektowane dla tego samochodu 20-calowe obręcze z oponami 235 z przodu i 275 z tyłu. Uwagę zwraca też niewielka wysokość pojazdu - 1 442 mm. Z przodu osłona chłodnicy, dolny wlot powietrza i boczne otwory chłodzenia hamulców zostały połączone w jedną całość z reflektorami i otoczone wyraźnie zaznaczoną krawędzią. Styliści sięgnęli reflektory znane z seryjnego GTI, poprowadzono też czerwoną linię dzielącą poziomo reflektory.

We wnętrzu znajdziemy akcenty sportowe. Kierownica wyposażona jest w zoptymalizowane pod względem ergonomii przyciski DSG a na jej ramionach umieszczono z lewej strony przełączniki trybu jazdy, zaś z prawej strony przycisk uruchamiania silnika. W górnej części konsoli środkowej projektanci wbudowali przyciski i duże pokrętło klimatyzacji, przycisk świateł oraz aktywacji kamer. Pod nimi znajdują się typowe dla wyścigówek elementy - główny wyłącznik samochodu, przycisk gaśnicy i dezaktywacji ESP. Techniczny styl wzmacniają aplikacje z karbonu, natomiast tapicerka wykonana jest z alcantary w kolorze antracytowym i czarnym oraz ze skóry nappa w kolorze czarnym i czerwonym.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka