Volvo XC90

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

/ 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

10 / 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

11 / 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

12 / 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

13 / 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

14 / 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

15 / 15W stronę emocji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Definitywnie zrywa z przeszłością i odważnie wprowadza Volvo w przyszłość. Druga generacja XC90 definiuje wizję szwedzkiego producenta na kolejną dekadę i zwiastuje zmianę całej linii modelowej. To samochód pełen niedostępnych wcześniej innowacji i technologii obsługiwanych przez wielki panel dotykowy zbliżony ergonomią do najbardziej zaawansowanych smartfonów. Flagowy SUV czuje się dobrze nie tylko na asfalcie, ale i w lżejszym terenie. Odważnie rzuca rękawice Audi Q7 i BMW X5. Ma wszelkie atrybuty, by odnieść globalny sukces.

495-centymetrów długości niemal dorównuje limuzynom pokroju Mercedesa Klasy S, czy BMW Serii 7. Volvo, mimo pokaźnych gabarytów prezentuje się dość lekko i zarazem dynamicznie. Spora w tym zasługa licznych przetłoczeń, krzywizn przechodzących w krągłości i akcentów podnoszących komfort oraz atrakcyjność nadwozia. Należy do nich w pełni LED-owe oświetlenie i potężne, 20 lub 22-calowe obręcze ze stopów lekkich.

Jednostki napędowe zadowolą miłośników diesli i benzyny z turbodoładowaniem. Wszystkie mają dwa litry, cztery cylindry i współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu przełożeniach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka