Volkswagen Golf III GTI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

/ 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

10 / 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

11 / 11Wiekowy sportowiec nadal godny uwagi?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf GTI pierwszej generacji zrewolucjonizował rynek sportowych aut dla każdego. W foremnym nadwoziu kompaktowego hatchbacka zainstalowano mocny jak na ówczesne realia silnik benzynowy, który doskonale współgrał z agresywnie zestrojonym układem jezdnym. Taki przepis na samochód do codziennego użytku dający wiele radości, sprawdza się do dziś. Mając do dyspozycji około 7-10 tysięcy złotych z powodzeniem znajdziemy godnego uwagi Volkswagena Golfa III generacji.

Trzecia odsłona niemieckiego szlagieru dostępna była w salonach od 1991 do 1998. W ofercie znalazł się trzy i pięciodrzwiowy hatchback, kombi, cabrio oraz sedan zwany Vento. Miejsce kanciastej karoserii znanej z poprzednika z lat 80., zajęły obłe linie zapowiadające nadejście nowej stylistyki koncernu. Niezależnie od wersji silnikowej, Golf III prezentował się grzecznie, bez jakiegokolwiek wyrazu i charakteru. To właśnie dzięki temu kompakt z Wolfsburga zyskał tak wielu sympatyków. Nawet w interesującej nas wersji GTI, Golf nie wyróżnia się zanadto – poza nieznacznie obniżonym zawieszeniem, kosmetycznie zmienionym zderzakiem, czy innym wzorem obręczy z lekkich stopów.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne