Volkswagen Golf GTI Cup

Hungaroring. Przeglądam serwis You Tube w poszukiwaniu przejazdu w samochodzie wyścigowym. Jest. Oczywiście w wynikach wyskakują kwalifikacje z Formuły 1. Lewis Hamilton. Ja pojadę "nieco wolniej", ale z pewnością będę znacznie, znacznie bardziej zestresowany...

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

10 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

11 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

12 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

13 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

14 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

15 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

16 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

17 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

18 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

19 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy