Volkswagen Golf GTI Cup

Hungaroring. Przeglądam serwis You Tube w poszukiwaniu przejazdu w samochodzie wyścigowym. Jest. Oczywiście w wynikach wyskakują kwalifikacje z Formuły 1. Lewis Hamilton. Ja pojadę "nieco wolniej", ale z pewnością będę znacznie, znacznie bardziej zestresowany...

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

/ 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

10 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

11 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

12 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

13 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

14 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

15 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

16 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

17 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

18 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© materiały prasowe

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

19 / 19Co faktycznie czuje kierowca wyścigowy?

Obraz
© Michał Grygier

Dawno nie jechałem wyczynowym autem wyścigowym. Mija kilka miesięcy. Takim z prawdziwego zdarzenia. To zupełnie inne światy - samochód cywilny i wyścigówka. I bardzo się cieszę na to spotkanie, to jak spotkanie z dawną miłością, taką sprzed lat, z młodości. Cieszysz się na spotkanie, cieszysz się już na samą myśl! Choć nie wiesz czego się możesz spodziewać. Tak samo nie wiesz czego się spodziewać po aucie, którym nie jechałeś po torze. A oczekiwania są. I to całkiem spore. Bo tak jak z Nią chcesz spędzić całe życie, tak w samochodzie wyścigowym też chcesz być niemal codziennie. I czerpać przyjemność!

Emocje biorą górę. No właśnie... jak jest z tymi emocjami w samochodzie wyścigowym? Przekonam się już niebawem. Volkswagen, trochę z odwagi i nieco z braku rozsądku, pozwala mi oraz kilku innym dziennikarzom motoryzacyjnym zasiąść za kierownicą na torze Hungaroring, nie mając nad nami żadnej kontroli... licząc, że niczego nie zepsujemy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka