| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8917/crosspolo-vw-1.jpeg',550,366) ) |
| --- | Podczas najbliższych targów motoryzacyjnych w Essen Volkswagen pochwali się najnowszą, rekreacyjną wersją swego modelu Polo. CrossPolo charakteryzować się będzie napędem na wszystkie koła, podniesionym zawieszeniem, oraz... stylizacją, która „terenowe” właściwości odpowiednio wyeksponuje.
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8917/crosspolo-vw-3.jpeg',550,366) ) |
| --- | Jeśli chodzi o właściwości terenowe, to właściwie mowa wyłącznie o napędzie na 4 koła, podniesionym zawieszeniu, oraz bocznych i dolnych osłonach. CrossPolo jest więc samochodem nie tyle terenowym, ile bardziej odpowiednim na… polskie drogi. Stylizacja nawiązuje jednak do charakteru auta terenowego, co dostrzec można przede wszystkim po większych kołach (CrossPolo ma 17’ calowe obręcze), i masywnych zderzakach. Co do wnętrza, aluminiowych detali dekoracyjnych.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8917/crosspolo-vw-5.jpeg',550,366) ) |
| --- | CrossPolo dostępne będzie wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Do wyboru będzie pięć silników: trzy benzynowe i dwa diesle. Producent nie podał jeszcze, które konkretnie jednostki przeznaczył dla CrossPolo – gama jednostek Polo obejmuje aż pięć benzynowych i cztery diesle. Najsłabszy z nich dysponuje mocą 60 KM, a najsilniejszy - turbodiesel – mocą 130 KM.