Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

/ 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

10 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

11 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

12 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

13 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

14 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

15 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

16 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

17 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

18 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

19 / 19Toyota RAV4 2.0 Valvematic

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota w segmencie SUV-ów istnieje niemal od zawsze. Land Cruisery jeżdżą po pustyniach całego świata, a mniejsze crossovery pokroju RAV4 opanowały wielkie aglomeracje. Kompaktowa mini-terenówka Toyoty szturmem zdobywała rynek przez ostatnie lata. Obecna generacja powoli schodzi ze sceny, gdyż już za kilkanaście tygodni ujrzymy następcę. Niemniej, wciąż uchodzi za atrakcyjnego gracza w coraz bardziej wymagającym segmencie. Projekt poliftingowego nadwozia stworzono w oparciu o podobieństwo do większego i bardziej prestiżowego Land Cruisera. Widać je zwłaszcza w przedniej części, gdzie w oczy rzuca się wydatny grill i halogenowe światła otoczone chromowaną obwódką. Boczne kierunkowskazy umieszczono w obudowie lusterek, natomiast tył zdobi koło zapasowe schowane we wnęce przytwierdzonej do klapy bagażnika. Takie rozwiązanie docenimy w deszczową lub śnieżną pogodę, gdy nie będziemy musieli kłaść się pod autem, aby wydobyć zapas spod podłogi. Brak LED-owych świateł nikomu nie powinien przeszkadzać, gdyż klasyczny
design Toyoty ma w sobie sporo uroku.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025