Toyota Avensis Wagon 2,0

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

/ 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

10 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

11 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

12 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

13 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

14 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

15 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

16 / 16Wybór rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

W latach 80-tych opinia o japońskich samochodach nie była zbyt pochlebna. Dopiero kolejne wcielenia niezniszczalnych Corolli czy Land Cruserów zmieniały ten pogląd, co dobitnie widać dziś na rynku wtórnym. Ceny używanych Japończyków w przeważającej większości plasują się na tym samym lub nawet wyższym poziomie niż aut niemieckich, co z całą stanowczością motywują coroczne rankingi awaryjności, w których Toyota zajmuje wysokie lokaty. Wśród polskich kierowców poszukujących rodzinnego samochodu klasy średniej panuje przekonanie, że najlepiej w tej materii sprawdzają się właśnie wyroby zza Odry i z Japonii. Pośród azjatyckich marek na naszym rynku największym uznaniem cieszy się Toyota Avensis, swego czasu zajmująca pierwsze miejsce w klasie w rankingach sprzedaży. Właśnie przez to w trakcie późniejszej eksploatacji nie musimy martwić się o dostępność części mechanicznych, tudzież blacharskich. Sprawdźmy zatem, co ma do zaoferowania Toyota w praktycznej wersji kombi z silnikiem benzynowym pod maską.

Druga odsłona Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, by w roku 2008 zajść ze sceny z nieposzlakowaną opinią wśród użytkowników. Wzorem Opla Vectry C Japończycy oferowali trzy warianty nadwozia, sedan, liftback oraz kombi. Prezencja produkowanej w Anglii Toyoty niczym klasowy wzór – Volkswagen Passat – nie wzbudza żadnych emocji. Designerzy z sukcesem stworzyli niezwykle estetyczną bryłę pozbawioną kontrowersyjnych fajerwerków czy wyszukanych form. Nawet w wariancie kombi, niebędącym liderem w kwestii przestronności, nie razi "doklejony" plecak. Jedynym wyróżnikiem Avensisa na tle pozostałych nijakich graczy jest sporych rozmiarów plastikowy, chromowany grill otulający od dołu logo producenta.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro