Suzuki SX4 S-Cross

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy "S-Cross".

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

/ 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

10 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

11 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

12 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

13 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

14 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

15 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

16 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

17 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

18 / 18W większym rozmiarze

Obraz
© Szymon Jasina

W stosunku do pierwszej generacji SX4 znacząco urosło. Aby to zaznaczyć japoński producent dodał do nazwy „S-Cross”. Jest to kompaktowy model mierzący 4300 mm długości, 1785 mm szerokości i 1585 mm wysokości. W ofercie Suzuki zamienił się miejscami z Vitarą, która teraz nieco mniejszym autem.

Zatem SX4 S-Cross jest największym SUV-em w ofercie Suzuki w Polsce. Przebijając Vitarę o kilka tysięcy złotych jest też najdroższym. Cena modelu podstawowego z 1-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 111 KM, 5-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś to 66 900 zł. Na drugim końcu skali znajduje się wersja z silnikiem 1,4 l o mocy 140 KM współpracującym z 6-biegowym automatem i przekazującym moc na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy