Suzuki Swift Sport

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

/ 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

10 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

11 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

12 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

13 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

14 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

15 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

16 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

17 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

18 / 18Z pazurkami

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z zewnątrz karoserię wersji Sport wyróżniają przeprofilowane zderzaki, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, wydatna lotka przytwierdzona do szczytu klapy bagażnika, dwie niezależne końcówki układu wydechowego, a także nakładki na progi. Całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie i skutecznie przyciąga uwagę innych użytkowników drogi.

4-cylindrowy motor 1.6 sprawnie pobudza 1045-kilogramowy pojazd do żwawego nabierania prędkości. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8.7 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dochodzi do wartości 195 km/h. Żeby wykrzesać z benzynowego agregatu maksymalny potencjał, należy wciskać pedał przyspieszacza do podłogi i nie odpuszczać aż do czerwonego pola na obrotomierzu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy