Suzuki Swift Sport

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

/ 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

10 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

11 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

12 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

13 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

14 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

15 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

16 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

17 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

18 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

19 / 19Suzuki Swift Sport

Obraz
© Piotr Mokwiński

Przeczesując rynek wtórny w poszukiwaniu wszechstronnej miejskiej konstrukcji do zadań wszelakich, nie jesteśmy skazani wyłącznie na europejskie wyroby pokroju Peugeota 206 RC czy Opla Corsy OPC. Intratną propozycją jest także tytułowy Swift Sport. Japończyk przegrywa co prawda niemal z każdym konkurentem w funkcjonalnych konkurencjach, jednak nie to jest najważniejsze. Klucz do sporej frajdy z jazdy stanowi zespół napędowy wspomagany układem jezdnym, tworzący charakter modelu. Czwarta generacja małego Suzuki diametralnie różniła się od swego sędziwego już poprzednika, zgoła odmienna stylistyka wprowadziła go w XXI wiek. Wersja opatrzona przedrostkiem "Sport", poza kilkoma zmianami mechanicznymi, wyróżnia się też bardziej agresywnym pakietem zderzaków, jak i subtelną lotką nad klapą bagażnika.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025