Suzuki Splash

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżone auto zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie