Suzuki Splash

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżone auto zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

/ 6Podejście drugie

Obraz
© zdjęcie producenta

Suzuki przedstawia nową wersję miejskiego modelu Splash. Odświeżony model zadebiutuje w Polsce już w lipcu 2012. Gama modelowa Suzuki Splash jest oferowana w cenie detalicznej od 41 900 zł.

Od momentu debiutu rynkowego w 2008 roku Suzuki Motor Poland dostarczyło ponad 3 000 sztuk tego sympatycznego miejskiego minivana. Nowa odsłona Suzuki Splash uzyskała bardziej dopracowaną i dynamiczną stylistykę nadwozia oraz wydajne i przyjazne środowisku jednostki napędowe.

Modyfikacjom zostało poddane nadwozie samochodu. Splash otrzymał nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane, dzięki czemu przód auta wygląda dynamiczniej. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a całkowita długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).

Odświeżeniu poddano również wnętrze Splasha. Model otrzymał nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze
białym lub czarnym. Paleta dostępnych lakierów nadwozia została rozszerzona. Nowe kolory to: niebieski Sparkling Blue Metallic oraz brązowy Bison Brown Pearl Metallic.

Gama modelowa nowego Splasha jest dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.

Nowy Splash jest ekonomiczny i przyjazny środowisku dzięki zoptymalizowanemu zużyciu paliwa, które kształtuje się na poziomie 4,7-5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka