Suzuki Ignis Super 1600

None

Obraz

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Solidnie wzmocniona karoseria nie traci geometrii nawet po długich skokach i twardych lądowaniach.

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Suzuki Ignis ma szanse na wyrównaną walkę z Lancerami oraz Imprezami, o ile nawierzchnia jest czysta, gładka i przyczepna.

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Na szutrowych odcinkach pojazd jest co prawda mniej efektywny, ale efektowność występów nie ulega zmniejszeniu.

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Na krętych, równych drogach auto Super 1600 bez większych problemów nawiązuje walkę z N-grupowymi Mitsubishi oraz Subaru.

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Dopracowana konstrukcja pojazdu oraz umiejętności załogi pozwalają walczyć o wysokie lokaty.

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Wewnątrz pojazdu znajduje się solidna klatka bezpieczeństwa. Dwa koła zapasowe stanowią gwarancję bezpieczeństwa - polskie drogi są na tyle nierówne, że o "kapcia" nietrudno, a ogumienie można wymieniać jedynie w strefie serwisowej.

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Silnik o pojemności 1.6 litra rozwija moc 218 KM przy 8750 obr./min. oraz 195 Nm przy 7250 obr./min

/ 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Wbrew pozorom kierowca rzadko spogląda na wielki obrotomierz. O konieczności zmiany biegów przypominają kolorowe lampki.

10 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Wyczynowe zawieszenie, wielotłoczkowe zaciski oraz nacinane i wentylowane tarcze nie występują w seryjnym modelu. Elementy ukryte za każdym z czterech kół są warte kilkanaście tysięcy złotych.

11 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Przed kierowcą znajduje się jedynie kilka najważniejszych kontrolek. W bezpośrednim sąsiedztwie kierownicy umieszczono drążek zmiany biegów oraz dźwignię hydraulicznego hamulca ręcznego.

12 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Auta klasy Super 1600 czują się najlepiej na krętych i przyczepnych odcinkach.

13 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Pojazd z napędem na przednią oś nie urzeknie kibiców jazdą efektownymi poślizgami. Jednak wysokoobrotowy silnik również daje niezapomniane wrażenia.

14 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Suzuki jest obecnie jednym z najszybszych aut klasy Super 1600. Nie tylko na krajowych OS-ach, ale również na trasach Rajdowych Mistrzostw Świata.

15 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

W strefie serwisowej dokonuje się w ciągu kilkunastu minut inspekcji praktycznie wszystkich podzespołów pojazdu.

16 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Zarówno przednie, jak i tylne hamulce są znacznie większe niż w seryjnym Ignisie, a wzmocnione zawieszenie pozwala na dokładne dobranie stopnia twardości oraz prześwitu auta.

17 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Dzięki płycie umieszczonej pod silnikiem nawet najbardziej agresywne ścinanie zakrętów nie jest w stanie wyrządzić większej szkody Ignisowi. Blokada mechanizmu różnicowego dba o optymalną trakcję podczas takich manewrów.

18 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Pokonywanie watersplashów - mimo wielkiej widowiskowości - nie służy pojazdom. Bardzo często odpadają drobne elementy, a nawet zderzaki, zaś kontakt rozgrzanych elementów z zimną wodą często prowadzi do ich wypaczenia, a nawet pęknięcia.

19 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

20 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

21 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Mimo napędu tylko na jedną oś, Ignis dość dobrze radzi sobie w szutrowych warunkach.

22 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

23 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Samochód jest wyraźnie szerszy od salonowego odpowiednika, co ma kluczowe znaczenie podczas dynamicznego pokonywania zakrętów.

24 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Pojazdy klasy S1600 na wyjściach z zakrętów wykazują zazwyczaj lekką podsterowność. Pokonywanie łuków "bokiem" jest możliwe, ale przynosi straty czasowe.

25 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz

Spory rozstaw osi, duża szerokość nadwozia oraz karoseria kształtem przypominająca mini-vana - to cechy charakterystyczne Suzuki Ignis Super 1600.

26 / 26<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8121799,wiadomosc.html><b>Suzuki Ignis Super 1600</a></b>

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka