Radical SR3 RS 

None

Obraz

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

/ 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

10 / 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

11 / 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

12 / 12Zabójczo szybki

Obraz
© zdjęcie producenta

SR3 RS to bestseller marki - od 2002 roku sprzedano już ponad pół tysiąca tych maszyn. 260 KM w połączeniu z sekwencyjną skrzynią wzorowaną na F1 pozwala ważącemu poniżej pół tony bolidowi na osiąganie 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025