Powrót najtańszego Scouta i inne nowości Indiana

Indian poinformował o nowościach, które przygotował na 2025 r. Najważniejszą z nich jest Scout Sixty, czyli bazowa wersja tego popularnego modelu. Nie zabrakło też czegoś z drugiego końca cenowej skali, czyli Roadmastera Elite w wersji na nowy rok, a także czegoś dla fanów prawdziwie klasycznego wyglądu.

Indian Scout Sixty Classic i Indian Scout Sixty BobberIndian Scout Sixty Classic i Indian Scout Sixty Bobber
Źródło zdjęć: © Indian
Szymon Jasina

Indian Scout Sixty musiał zostać dostosowany do europejskich norm emisji, ale na szczęście się to udało i w ten sposób ta nieco tańsza odmiana Scouta trafi wreszcie do salonów na Starym Kontynencie. Bazowy model będzie oferowany w dwóch wersjach jako Scout Sixty Classic od 62 900 zł i Scout Sixty Bobber od 59 900. W obu przypadkach będzie wybór z dwóch wersji wyposażenia - Standard i Limited. Ta druga ma na pokładzie tempomat, tryby jazdy czy gniazdo USB. Oczywiście Indian oferuje też ogromną liczbę dodatków pozwalających na spersonalizowanie motocykla.

W odróżnienia od standardowego Scouta, który ma silnik o pojemności 1250 cm3, odmiana Sixty ma przeprojektowany silnik SpeedPlus 999 cm3. Generuje on 85 KM i 87 Nm. Mniejsza jednostka napędowa przekłada się oczywiście na niższą masę. Nowy model waży odpowiednio 241 kg w odmianie Classic i 243 kg jako Bobber.

Indian Roadmaster Elite 2025
Indian Roadmaster Elite 2025 © Indian

Jeśli macie zdecydowanie większą kwotę do wydania, to Indian przygotował dla was Roadmastera Elite w malowaniu na 2025 r. Cena pozostała bez zmian i wynosi 209 900 zł. Zupełnie zmieniło się za to malowanie, które jest teraz granatowo-czarno-szare ze złotymi detalami. Do tego silnik i wydech ociekają chromem, a bardziej klasycznego niż w odmianie 2024 wyglądu dopełnia bardziej zabudowany przedni błotnik. Motocykl ten jest limitowany do 300 sztuk na świecie i tylko 60 poza Ameryką Północną.

Jeśli jednak ktoś szuka prawdziwej klasyki, to powinien przyjrzeć się Indianowi o nazwie Springfield Special Edition. Jest to bagger o oldschoolowym wyglądzie. Kremowo-bordowe malowanie, brązowe siedzisko z ćwiekami i frędzlami, klasyczna wysoka szyba i ogromne ilości chromu to amerykański styl znany sprzed dekad. Cóż, retro w motocyklach się sprzedaje, a to w wydaniu Indiana wygląda naprawdę dobrze. Cena tego motocykla to 147 900 zł.

Indian Springfield Special Edition
Indian Springfield Special Edition © Indian
Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3