Porsche Cayenne Turbo S
Sportowiec wagi ciężkiej
None
2310 kg masy własnej, 570 KM, cena przekraczająca milion złotych i osiągi zarezerwowane dla Audi RS4 oraz Mercedesa C AMG. Tak w skrócie można przedstawić Cayenne Turbo S. To najmocniejszy w historii potężny SUV Porsche grający w jednej lidze z BMW X6 M. Wygląda niewinnie, ale na drodze sieje spustoszenie, będąc jednocześnie bardzo wygodnym samochodem na co dzień.
Stylizacja drugiej generacji Cayenne po liftingu stanowi rozwinięcie idei zapoczątkowanej ponad dekadę temu w niemieckich biurach projektowych. Dzięki wielu staraniom stylistów, potężny SUV wygląda na mniejszy i bardziej zgrabny, niż jest w rzeczywistości. Najmocniejsza wersja też nie rzuca się w uczy w takim stopniu, jak chociażby Jeep Grand Cherokee SRT. Niemniej, na brak klasy nie można narzekać. Nadwozie Porsche okraszono szeregiem stylowych dodatków. Z przodu zadomowił się sporych rozmiarów grill z wydatnym radarem i LED-ami do jazdy dziennej. Atrakcyjnie też przedstawiają się cztery diodowe punkty w każdym z reflektorów. Sportowy charakter auta zdradzają ceramiczne hamulce (45 tysięcy dopłaty) z żółtymi zaciskami oznaczonymi nazwą producenta, cztery kominy wieńczące układ wydechowy i spojler przytwierdzony do szczytu unoszonej elektrycznie klapy bagażnika. 21-calowe koła nie wymagają dopłaty.