Porsche Cayenne Turbo S
Sportowiec wagi ciÄĆŒkiej
None
2310 kg masy wĆasnej, 570 KM, cena przekraczajÄ ca milion zĆotych i osiÄ gi zarezerwowane dla Audi RS4 oraz Mercedesa C AMG. Tak w skrĂłcie moĆŒna przedstawiÄ Cayenne Turbo S. To najmocniejszy w historii potÄĆŒny SUV Porsche grajÄ cy w jednej lidze z BMW X6 M. WyglÄ da niewinnie, ale na drodze sieje spustoszenie, bÄdÄ c jednoczeĆnie bardzo wygodnym samochodem na co dzieĆ.
Stylizacja drugiej generacji Cayenne po liftingu stanowi rozwiniÄcie idei zapoczÄ tkowanej ponad dekadÄ temu w niemieckich biurach projektowych. DziÄki wielu staraniom stylistĂłw, potÄĆŒny SUV wyglÄ da na mniejszy i bardziej zgrabny, niĆŒ jest w rzeczywistoĆci. Najmocniejsza wersja teĆŒ nie rzuca siÄ w uczy w takim stopniu, jak chociaĆŒby Jeep Grand Cherokee SRT. Niemniej, na brak klasy nie moĆŒna narzekaÄ. Nadwozie Porsche okraszono szeregiem stylowych dodatkĂłw. Z przodu zadomowiĆ siÄ sporych rozmiarĂłw grill z wydatnym radarem i LED-ami do jazdy dziennej. Atrakcyjnie teĆŒ przedstawiajÄ siÄ cztery diodowe punkty w kaĆŒdym z reflektorĂłw. Sportowy charakter auta zdradzajÄ ceramiczne hamulce (45 tysiÄcy dopĆaty) z ĆŒĂłĆtymi zaciskami oznaczonymi nazwÄ producenta, cztery kominy wieĆczÄ ce ukĆad wydechowy i spojler przytwierdzony do szczytu unoszonej elektrycznie klapy bagaĆŒnika. 21-calowe koĆa nie wymagajÄ dopĆaty.