Porsche Cayenne

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Tomasz Budzik
Tomasz Budzik

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

/ 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

10 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

11 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

12 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

13 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

14 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

15 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

16 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

17 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

18 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

19 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

20 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

21 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

22 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

23 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

24 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

25 / 25Trzecia odsłona hitu

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Kultowym produktem spod znaku Porsche jest, i zapewne w najbliższych latach pozostanie, 911. Nic więc dziwnego w tym, że niemiecki producent stara się obdzielić ciepłem motoryzacyjnej ikony jak najwięcej modeli. Tak stało się również z Cayenne w trzeciej odsłonie. SUV Porsche w pierwszej generacji znalazł 270 tys. nabywców. Drugiego Cayenne'a kupiło już pół miliona osób. „Trójka” może pobić ten wynik.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro