Opel Astra OPC

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

/ 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

10 / 10Opel Astra OPC

Obraz
© zdjęcie producenta

2-litrowy, benzynowy silnik o mocy 280 KM z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem dostarcza maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, przyspieszenie do "setki" w 6 s oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Czterocylindrowy motor oferuje o 25 proc. wyższy maksymalny moment obrotowy oraz o 40 KM mocy więcej niż ten zastosowany w Astrze OPC poprzedniej generacji. Równocześnie udało się uzyskać mniejsze o 12 proc. zużycie paliwa, które wynosi 8,1 l/100 km. W aucie zastosowano nowy układ dolotowy którego zadaniem jest doprowadzenie jak największej ilości powietrza do turbosprężarek. Zoptymalizowano również układ wydechowy. Za hamowanie odpowiadają produkty firmy Brembo - powiększone, wentylowane, dodatkowo chłodzone i perforowane tarcze o wymiarach 355 x 32 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu. System ma podwyższoną odporność na wzrost temperatury związany z częstym hamowaniem.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła