Trwa ładowanie...

Nowy Jeep Compass (2018) - ceny w Polsce

Nowy Jeep Compass zadebiutował w tym roku na targach poznańskich, a teraz trafia do oferty polskiego importera. Ten przygotował atrakcyjną cenę poniżej 100 tys. zł dla klientów, którzy wybierając kompaktowego crossovera, chcieliby spróbować marki Jeep. Czy to rzeczywiście dobra oferta, czy tylko suche liczby, za którymi kryje się ubogie wyposażenie?

Nowy Jeep Compass (2018) - ceny w PolsceŹródło: Materiały prasowe, fot: Jeep
dkhefqe
dkhefqe

Dokładnie 99 800 zł - tyle kosztuje Jeep Compass w wersji Sport napędzany na przednią oś silnikiem 1.4 T-Multiair o mocy 140 KM, z manualną skrzynią biegów. Wyposażenie z ważniejszych elementów obejmuje m.in.:

  • sześć poduszek powietrznych;
  • klimatyzację manualną;
  • tempomat;
  • immobilizer;
  • elektrycznie sterowane szyby i lusterka;
  • asystenta ruszania na wzniesieniu;
  • system kontroli toru jazdy przyczepy;
  • system antykolizyjny;
  • asystenta pasa ruchu;
  • System multimedialny Uconnect z 5-calowym ekranem, Bluetoothem i sterowaniem z kierownicy.
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe, fot: Jeep

Nie jest więc tak, że w cenie bazowej kupujemy kompletnego ”golasa”. Aby jednak mieć prawdziwego Jeepa, warto zastanowić się nad napędem 4x4. Najtańszy taki samochód kosztuje 127 900 zł, jest wyposażony w diesla 2.0 MultiJet o mocy 140 KM. Jeżeli preferujecie silnik benzynowy, to wówczas za 4x4 zapłacicie 143 900 zł, ale wówczas jest to motor 1.4 T-Multiair o mocy 170 KM z automatyczną skrzynią biegów.

Warto jeszcze wspomnieć o najbardziej offroadowej odmianie Trailhawk, przeznaczonej dla osób, które swojego SUV-a chcą naprawdę używać do jazdy w terenie. Nie jest to co prawda to samo co Wrangler, ale podniesione zawieszenie, inaczej ukształtowane zderzaki czy dodatkowe przełożenie pełzające umożliwiają pokonywanie głębszych brodów i kolein oraz trudniejszych przeszkód.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe, fot: Jeep

Jeep dodatkowo informuje, że w tej klasie parametry terenowe Compassa nie mają sobie równych. Kąt natarcia wynosi 30 stopni, zejścia 33,6 stopnia, a rampowy 23,7 stopnia. Maksymalny prześwit mógłby zawstydzić swoją wartością nawet prawdziwe terenówki, ponieważ wynosi aż 229 mm.

Ceny podstawowe wszytkich wersji silnikowych i napędowych:

  • Benzynowy 1.4 TMair (140 KM), manual, napęd 4x2: od 99 800 zł
  • Benzynowy 1.4 TMair (170 KM), automat, napęd 4x4: od 143 900 zł
  • Diesel 1.6 MJet (120 KM), manual, napęd 4x2: od 113 900 zł
  • Diesel 2.0 MJet (140 KM), manual, napęd 4x4: od 127 900 zł
  • Diesel 2.0 MJet (140 KM), automat, napęd 4x4: od 149 100 zł
  • Diesel 2.0 MJet (170 KM), automat, napęd 4x4: od 157 900 zł
  • Diesel 2.0 MJet (170 KM), automat, napęd 4x4 Trailhawk: od 161 900 zł
dkhefqe
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dkhefqe
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj