Nowa Toyota Hilux

Obraz

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8799/toyotahilux08.jpg',550,365) ) |
| --- | Choć w Polsce oglądany z rzadka, Hilux jest drugim – po Corolli - najbardziej popularnym modelem Toyoty na świecie. Prezentowana właśnie szósta generacja dziedziczy, zdaniem producenta, wszystkie cenne zalety swych poprzedników, a przy tym odznacza się sympatyczniejszą powierzchownością i znacznie wyższym komfortem.
WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII
| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8898/hilux-04.jpeg',550,367) ) |
| --- | Jako, że Hilux jest klasycznym pick-up’em, podstawowe znaczenie w jego przypadku mają rzeczywiste walory użytkowe. Z dumą więc producent podkreśla, że nowy Hilux jest znacznie większy od poprzednich modeli (w przypadku wersji z podwójną kabiną długość samochodu wynosi 5255 mm, czyli o 400 mm więcej). Pod względem ładowności nowy pick-up Toyoty jest rekordzistą w swym segmencie: wersja z pojedynczą kabiną zabrać może 1040 kg ładunku. Jako, że większe rozmiary są wynikiem szerszego rozstawu osi, Hilux nie tylko zabierze więcej bagażu, ale i swym pasażerom zapewni bardziej komfortową podróż.

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8799/toyotahilux09.jpg',550,365) ) |
| --- | Napędzać nowego Hiluxa będzie udoskonalona jednostka wysokoprężna o pojemności 2,5 litra, która wyposażona jest w układ wtrysku paliwa typu common-rail drugiej generacji. Jej moc maksymalna wynosi 102 KM przy 3600 obr/min, zaś maksymalny moment obrotowy 260 Nm dla wersji 4x4 i 200 Nm dla wersji 4x2. Ważną zaletą unowocześnionej jednostki jest mniejszy apetyt na paliwo. W porównaniu z dotychczas montowanym dieslem o tej samej pojemności, ten nowy spala o 8% mniej oleju napędowego. Prędkość maksymalna nowego Hiluxa wynosić będzie 150 km/h, zaś przyspieszenie od 0 do 100 km/h - zależnie od wersji nadwozia – od 16,8 do 18,2 sekund.

Przedstawione powyżej parametry nie zapierają, rzecz jasna, tchu w piersiach. Są jednak lepsze od tych, którymi odznaczał się poprzednik i z pewnością uzasadniają deklaracje producenta, wedle których nowy Hilux nie ma już być tylko doskonałym „wołem roboczym” którego zalety skusiły dotychczas aż 12 milionów nabywców. Nowa generacja Hiluxa ma zainteresować amatorów aktywnego spędzania wolnego czasu, którzy dotychczas koncentrowali swą uwagę niemal wyłącznie na segmencie SUV. O tym czy tak się stanie, zdecyduje jednak w pierwszym rzędzie to, na ile klientom przypadnie do gustu uroda Hiluxa

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟