Nissan LEAF
None
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.
Elektryczne auto dla każdego
Leaf jest hatchbackiem, niewiele większym od modelu Tiida. Auto jednak skonstruowano na całkowicie nowej płycie podłogowej. Za napęd posłuży tu 107-konny silnik elektryczny zasilany z baterii Li-Io. Akumulatory można ładować ze zwykłego gniazdka w ścianie. Pełen zapas energii elektrycznej pozwoli na przejechanie około 160 km.