Nissan Juke-R

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

10 / 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

11 / 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

12 / 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka