Nissan Juke-R

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

/ 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

10 / 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

11 / 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

12 / 12Pierwszy egzemplarz rusza na drogi

Obraz
© zdjęcie producenta

Pierwszy dopuszczony do ruchu super-SUV Nissana opuścił zakład produkcyjny i ma trafić do klienta. Juke-R w limitowanej wersji produkcyjnej jest jeszcze mocniejszy od modelu koncepcyjnego, gdyż został wyposażony w najnowszą ewolucję silnika z GT-R-a o mocy 545 KM. Ekstremalna odmiana miejskiego SUV-a przyspiesza do 100 km/h w czasie około 3 s i osiąga maksymalnie 275 km/h. Juke-R No001 został również nieco przestylizowany względem modelu koncepcyjnego. Zmieniono wygląd zderzaków i progów samochodu.

Juke-R to bardzo nietypowy projekt i nietypowa jest też jego cena. Supersportowy SUV kosztuje aż 500 000 euro (czyli ponad 2 mln zł). To jest kwota jaką trzeba zapłacić za wersję podstawową, dokładna cena zależy od specyfikacji wybranej przez klienta. Oznacza to, że Juke-R kosztuje ponad 4 razy więcej niż Nissan GT-R.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy