Nissan GT-R 2014

Niebawem będzie miał miejsce rynkowy debiut odświeżonej wersji Nissana GT-R 2014. W aucie poprawiono zarówno elementy mechaniczne, jak i detale stylistyczne

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

/ 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

10 / 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

11 / 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

12 / 12Odświeżenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Charakterystyka zawieszenia została dostrojona pod kątem ograniczenia zmienności obciążenia poszczególnych kół w celu poprawy stabilności i przyczepności. Inżynierowie zoptymalizowali elektroniczne sterowanie zaworami amortyzatorów, zmodyfikowali charakterystykę sprężystości drążka stabilizacyjnego z przodu oraz tuleje wahaczy. Wszystko to ma pozwolić na wydajniejsze wykorzystanie skoku zawieszenia, lepsze trzymanie się drogi i pewne pokonywanie nierówności. Udało się ograniczyć wibracje i hałas pochodzący od kontaktu z drogą zaś hamulce charakteryzują się bardziej zdecydowaną i równomierną reakcją.

Konstruktorom udało się zwiększyć precyzję wytwarzania i montażu elementów konstrukcyjnych nadwozia - każdy z nich wykonano pod kątem optymalnych parametrów. Hybrydowe nadwozie łączy ze sobą materiały stalowe, włókno węglowe oraz odlewy aluminiowe. Jedną z opcji wyposażenia dodatkowego jest tylne skrzydło z włókna węglowego, przymocowane do wykonanej z tego samego materiału klapy bagażnika. Jest ona o połowę lżejsza od standardowej pokrywy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka