Trwa ładowanie...

MV Agusta Brutale 1000 RR z kilkoma nowościami. Zmiany w silniku i elektronice

Tego można było się spodziewać – MV Agusta Brutale 1000 RR musiała zostać dostosowana do normy Euro 5. Przy okazji dostała nowy wyświetlacz znany z innych modeli włoskiej marki.

MV Agusta Brutale 1000 RRMV Agusta Brutale 1000 RRŹródło: Materiały prasowe, fot: MV Agusta
d3gsjyk
d3gsjyk

Tak jak niedawno MV Agusta Rush 1000, tak i będący niemal tym samym motocyklem Brutale 1000 RR dostał ulepszony silnik. Oczywiście główną przyczyną zmian była potrzeba dostosowania jednostki napędowej do wymogów normy Euro 5. Silnik o pojemności 998 cm3 generuje 208 KM przy 13 000 obr./min.

Zmiany objęły wał rozrządu, co poprawiło nie tylko emisję spalin, ale też zwiększyło moment obrotowy w niskim i średnim zakresie. Natomiast pokrycie kanałów zaworów warstwą DLC nie wpłynęło dodatkowo na trwałość tych elementów.

MV Agusta Brutale 1000 RR Materiały prasowe
MV Agusta Brutale 1000 RRŹródło: Materiały prasowe

Przy okazji MV Agusta poprawiła część elektroniki w Brutale 1000 RR. Układ IMU został zaktualizowany pod kątem lepszego działa przy przechyłach, co wpływa na pracę systemów cornering ABS i kontroli trakcji. Mocny włoski naked dostał też nowy wyświetlacz o przekątnej 5,5 cala.

d3gsjyk

MV Agusta Brutale 1000 RR otrzymała kosmetyczne zmiany. Oczywiście ta związana z silnikiem była wymagana przepisami, ale dobrą wiadomością jest, że włoska marka wprowadza też inne aktualizacje swoich modeli, aby się nie zestarzały. Bez zmian natomiast został wygląd, ale tutaj nic nie trzeba było poprawiać.

MV Agusta Brutale 1000 RR Materiały prasowe
MV Agusta Brutale 1000 RRŹródło: Materiały prasowe
MV Agusta Brutale 1000 RR Materiały prasowe
MV Agusta Brutale 1000 RRŹródło: Materiały prasowe, fot: MV Agusta
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3gsjyk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3gsjyk
Więcej tematów